مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:502020-12-01سياسي

تاکید بر همکاری فرمانداران با قرارگاه شهید سلیمانی


فرمانداران شهرستان های 10 گانه، امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار پایگاه های قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت مهار ویروس کرونا قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی عصر امروز در نشست قرارگاه جهادی سلامت محله محور سردار شهید حاج است و باید برای اجرای هرچه بهتر این طرح در تجهیز امکانات و ظرفیت ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی یک هزار و 200 پایگاه محله محور قرارگاه جهادی در شهرها و روستاهای استان، تصریح کرد: تاکنون ایجاد 430 پایگاه، تدوین و به مرحله اجرا رسیده است و با فعال شدن تمامی پایگاه ها در مهار و کنترل این ویروس در میان مدت و بلندمدت شاهد تاثیرات قابل توجه آن باشیم.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت در اجرای هر چه بهتر طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در همین راستا فرمانداران در شهرستان ها موظفند تا فضای مناسب، خودرو، نیروی انسانی و تجهیزات دولتی که در اختیار دارند را، به این طرح اختصاص دهند.

عباسی با بیان اینکه این طرح در میان مدت و بلندمدت تاثیر خود را به خوبی نشان می دهد، افزود: نباید به این طرح به عنوان یک طرح کوتاه مدت نگاه شود بلکه تا زمان مهار قطعی ویروس باید در حالت آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر همکاری فرمانداران با قرارگاه شهید سلیمانی

تاکید بر همکاری فرمانداران با قرارگاه شهید سلیمانی