مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:452020-12-01اقتصادي

پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بزودی از طریق اپلیکیشن ایوا


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پرداخت تسهیلات به مشتریان بانک ملی تا سقف یک میلیارد ریال از طریق اپلیکیشن ایوا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی سرویسی جدید در اپلیکیشن ایوا است و خدماتی را به کاربران ارائه می دهد که کاربر احساس می کند وارد شعبه واقعی بانک ملی شده است.

امضای دیجیتال ایوا، انکارناپذیر است مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ادامه با بیان اینکه افتتاح حساب در سرویس نشان بانک، خدمتی متمایز در کل شبکه بانکی کشور است، درباره احراز هویت و امضای دیجیتال در نشان بانک اپلیکیشن ایوا اظهارکرد: امضای دیجیتال اپلیکیشن ایوا انکارناپذیر است و همین امر سبب شده تا ویژگی های رقابتی ایوا بارزتر باشد.

وی ادامه داد: در سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا پس از احراز هویت و اخذ امضای دیجیتال، امکان افتتاح حساب و درخواست انواع کارت بانکی به صورت کارت الکترونیکی و یا فیزیکی پیش بینی شده است.

البته امکان صدور کارت اعتباری الکترونیکی از مردادماه سال جاری در سرویس نشان اعتباری فعال شده است.

پیشرفت و توسعه بانکداری دیجیتالی در ایوا محمودزاده با اشاره به پیشرفت و توسعه بانکداری دیجیتالی در اپلیکیشن ایوا تاکید کرد: اکنون بسیاری از عملیات های بانکی به صورت اینترنتی انجام می شود و دیگر همراه داشتن کارت بانکی، الزامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بزودی از طریق اپلیکیشن ایوا

پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بزودی از طریق اپلیکیشن ایوا