مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:302020-12-01سياسي

رسانه ها با رشد عقلانیت اجتماعی، زمینه بهره گیری از ظرفیت های بومی را فراهم می کنند


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه زمانی مشکل پیدا می کنیم که آگاهی کامل نسبت به اطراف نداریم، گفت: رسانه ها با رشد عقلانیت این فرصت را فراهم می آورند که همه افراد جامعه بدانند چطور و چگونه از ظرفیت های موجود استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه زمانی مشکل پیدا می کنیم که آگاهی کامل نسبت به اطراف نداریم، گفت: رسانه ها با رشد عقلانیت این فرصت را فراهم می آورند که همه افراد جامعه بدانند چطور و چگونه از ظرفیت های موجود استفاده کنند.

حمید ملانوری، عصر امروز سه شنبه 11 آذر در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان با تاکید بر ضرورت تعامل و ارتباط دستگاه های اجرایی و نهادها با رسانه ها، اظهار کرد: فعالیت های اجرایی در هر حوزه ای باید پیوست فرهنگی داشته باشند چراکه رمز موفقیت در آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه قسمتی از این پیوست فرهنگی، رسانه است، افزود: حوزه رسانه و روابط عمومی در ادارات بسیار مهم و اثرگذار هستند و اعتقاد داریم جامعه زمانی رو به رشد خواهد بود که دائما دانش و آگاهی و آموزش به آن تزریق شود و عقلانیت در جامعه رشد پیدا کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید نسبت به اطراف خود آگاهی به روز داشته باشند، تصریح کرد: با تمام پیشرفت های علم و تکنولوژی جهل می تواند هنوز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با رشد عقلانیت اجتماعی، زمینه بهره گیری از ظرفیت های بومی را فراهم می کنند

رسانه ها با رشد عقلانیت اجتماعی، زمینه بهره گیری از ظرفیت های بومی را فراهم می کنند