مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-01سياسي

کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان


مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان وبلوچستان افزود: بر اساس ارزیابی به عمل آمده از فعالیتها و عملکرد در هفته بیمه سلامت که توسط ستاد سازمان بیمه سلامت ایران مورد ارزیابی قرار گرفته، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان وبلوچستان افزود: بر اساس ارزیابی به عمل آمده از فعالیتها و عملکرد در هفته بیمه سلامت که توسط ستاد سازمان بیمه سلامت ایران مورد ارزیابی قرار گرفته،اداره کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان حائز رتبه اول در سازمان بیمه سلامت ایران گردیده است.

دکتر عباسی اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت استان بیش از یک میلیون و 800 هزارنفر از مردم استان را تحت پوشش خود قرار داده است بطوریکه این افراد از خدمات نظام بیمه سلامت در مراکز درمانی دولتی و خصوصی بهره مند می باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه سلامت توانسته گام های مهمی در مسیر اعتدال سلامت جامعه بر دارد به طوری که تمامی آحاد مردم فاقد پوشش بیمه درمانی را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده است.

دکتر عباسی بیان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد و فعالیت های ادارات کل استانی در هفته بیمه سلامت و با توجه به ارزیابی های بعمل آمده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران ،اداره کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان در بین بیش از 31 اداره کل سازمان بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان

کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان