مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:202020-12-01حوادث

فوت دو قزوینی بر اثر نشت گاز CO


رییس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین با اشاره به مرگ دو قزوینی بر اثر مسمومیت با گاز CO، گفت: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه با یک آقا و خانم تقریباً 70 ساله که علائم حیاتی نداشتند روبه رو شدند و سریعاً اقدامات درمانی در جهت احیای آن ها آغاز شد .

- ایسنا/قزوین رییس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین با اشاره به مرگ دو قزوینی بر اثر مسمومیت با گاز CO، گفت: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه با یک آقا و خانم تقریباً 70 ساله که علائم حیاتی نداشتند روبه رو شدند و سریعاً اقدامات درمانی در جهت احیای آن ها آغاز شد که متأسفانه این اقدامات نتیجه ای نداشت.

سهیل سلطانی با اشاره به مرگ دو قزوینی، تصریح کرد: ساعت 13 ظهر امروز 11 آذر در پی تماس با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس قزوین مبنی بر مسمومیت با گاز co در شهر قزوین، 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تکنسین های اورژانس 2 نفر از اعضای یک خانواده که دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را مورد معاینه قرار دادند، متأسفانه پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه با یک آقا و خانم تقریباً 70 ساله که علائم حیاتی نداشتند روبه رو شدند که سریعاً اقدامات درمانی در جهت احیای آن ها آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت دو قزوینی بر اثر نشت گاز CO

فوت دو قزوینی بر اثر نشت گاز CO