مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-01بين الملل

عربستان: بحران قطر و کشورهای شورای همکاری می تواند ظرف 24 ساعت حل شود


نماینده دائم عربستان در سازمان ملل گفت: بحران موجود میان قطر و کشورهای (عرب) حوزه خلیج فارس می تواند ظرف 24 ساعت پایان یابد.

- نماینده دائم عربستان در سازمان ملل گفت: بحران موجود میان قطر و کشورهای (عرب) حوزه خلیج فارس می تواند ظرف 24 ساعت پایان یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله بن یحیی المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای برخی روزنامه های خارجی درباره حل بحران منطقه خلیج فارس در آینده ای نزدیک، طی مصاحبه ای با شبکه خبری روسیا الیوم تاکید کرد: بارها گفته ایم بحران قطر و کشورهای عرب منطقه خلیج فارس می تواند ظرف 24 ساعت پایان یابد.

المعلمی در ادامه اظهار کرد: در صورتی که قطر از موضعگیری های قبلی خود و حمایتش از تروریست ها و نیز دادن تریبون های رسانه ای به احزاب افراط گرا و دخالت در امور داخلی دیگر کشورهای عربی دست بردارد، روابط آن با کشورهای (عرب) حوزه خلیج فارس می تواند ظرف چند ساعت بهبود یابد.

نماینده دائم عربستان در سازمان ملل افزود: اگر قطر این مساله را اعلام کرده و به آن پایبند باشد، آن زمان مشکل برطرف می شود.

ما با قطر اختلاف نظر سرنوشت ساز و یا ماهیتی نداریم، ما یک ملت و یک کشور هستیم و برادران قطری امتداد عربستان و عربستان امتداد آنها است بنابراین قطع همیشگی روابط برای این مساله توجیهی ندارد اما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان: بحران قطر و کشورهای شورای همکاری می تواند ظرف 24 ساعت حل شود

عربستان: بحران قطر و کشورهای شورای همکاری می تواند ظرف 24 ساعت حل شود