مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-01اقتصادي

خسارت 252 میلیارد تومانی کرونا به گردشگری کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه آخرین برآورد خسارت کرونا به گردشگری استان را 252 میلیارد و 773 میلیون تومان اعلام کرد.

- امید قادری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به خسارت بالای ناشی از شیوع کرونا بر حوزه گردشگری کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا مهرماه بر اثر کرونا به حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان 252 میلیارد و 773 میلیون تومان خسارت وارد شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه میراث فرهنگی باتوجه به اینکه 50 درصد درآمدهای این حوزه از طریق بلیط فروشی موزه ها و اماکن تاریخی استان است، با تعطیلی و یا نیمه فعال بودن آنها طی این مدت خسارت سنگینی به این حوزه وارد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: میزان خسارتی که در بحث فروش بلیط موزه ها و اماکن تاریخی و غرفه های اجاره ای آنها در این مدت برآورده شده، حدود 14 میلیارد و 600 میلیون تومان است که می توانست در بحث حفظ و نگهداری این اماکن تاریخی صرف شود.

وی به وضعیت حوزه گردشگری استان پس از شیوع بیماری کرونا هم اشاره ای داشت و گفت: هرچند تاسیسات گردشگری استان هر ساله در اسفند و فروردین رکود فصل زمستان خود را جبران می کردند، اما امسال به دلیل شیوع کرونا و توقف فعالیت های گردشگری، نه تنها این امر محقق نشد، بلکه این تاسیسات گردشگری متحمل زیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 252 میلیارد تومانی کرونا به گردشگری کرمانشاه

خسارت 252 میلیارد تومانی کرونا به گردشگری کرمانشاه