مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-01اقتصادي

تسهیل تردد در مرز بازرگان با استفاده از تجیهزات دیجیتالی و بروز


ناظر گمرکات آذربایجان غربی از تسهیل تردد در گمرک و مرز بازرگان دومین مرز زمینی کشور با استفاده از تجهیزات دیجیتالی و بروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، توحید آذربد ظهر سه شنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی بازرگان با همراهی فرمانده مرزبانی، بازرس استانداری، مدیرعامل شرکت نفت و مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های آذربایجان غربی و مدیرعامل منطقه آزاد ماکو اظهارکرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت در خصوص ساماندهی مبادلات مرزی، جلوگیری از قاچاق سوخت، ورود و خروج و جلوگیری از صف های طولانی کامیون ها تردد در مرز بازرگان دومین مرز زمینی کشور با استفاده از تجهیزات دیجیتالی و بروز تسهیل شد.

وی مرز بازرگان در حال حاضر بزرگترین مرز زمینی کشور به شمار می رود، ادامه داد: هم اکنون تردد، کنترل و نظارت در این مرز توسط گمرکات به صورت دیجیتالی و بروز صورت می گیرد که این امر موجب تسهیل در روند تردد کامیون ها شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خواستار همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی مستقر در مرز بازرگان شد و گفت: همکاری دستگاه های اجرایی مستقر در مرز بازرگان موجب عدم ایستایی در مرز می شود.

وی با بیان اینکه کلیه فعالیت ها و رویه های گمرکی در بازرگان دومین مرز بزرگ زمینی کشور به صورت الکترونیکی بوده و کامیون ها بدون توقف از طریق این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل تردد در مرز بازرگان با استفاده از تجیهزات دیجیتالی و بروز

تسهیل تردد در مرز بازرگان با استفاده از تجیهزات دیجیتالی و بروز