مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-01اقتصادي

چالش های ناشی از تعطیلات کرونایی و درخواست اصناف برای حمایت دولت


اگرچه با توجه به درگیری شدید کشور با ویروس کرونا تعطیلی واحدهای صنفی یا سایر مراکز از قبیل ادارات امری اجتناب ناپذیر است اما نباید از این موضوع غافل شد که بخش خصوصی و بخصوص اصناف در این شرایط با چالش هایی مواجهند که برای عبور از آن نیازمند حمایت های دولت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پیرو تصمیمات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی برخی مشاغل در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا، حدود 70 درصد از اصناف مشمول این تعطیلات شدند و لذا در مدت معین از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه فعالیت صنفی ندارند.

این در حالی است که برخی اصناف از قبیل تالارهای پذیرایی و رستوران هادر 10  ماه گذشته و از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شده اند و پیرو این تعطیلات اجباری  متحمل ضرر و زیان های فراوان مالی شده اند بطوریکه برخی آنها ورشکسته یا در آستانه ورشکستگی هستند.

  اگرچه با توجه به وضعیت کشور و درگیری شدید با ویروس کرونا تعطیلی واحدهای صنفی یا سایر مراکز از قبیل ادارات امری اجتناب ناپذیر است اما نباید از این موضوع غافل شد که بخش خصوصی بخصوص اصناف با توجه به مشکلات اقتصادی سال های اخیر مانند تورم و رکود دچار مشکلات فراوان اقتصادی  هستند و در شرایط فعلی که ویروس کرونا نیز بر مشکلات مالی آنها افزوده است قطعا نیازمند حمایت و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های ناشی از تعطیلات کرونایی و درخواست اصناف برای حمایت دولت

چالش های ناشی از تعطیلات کرونایی و درخواست اصناف برای حمایت دولت