مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-01پزشكي

روند افزایشی موارد مبتلا به کووید 19 در جنوب و شرق استان کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به اقلیم های متفاوت استان کرمان اوج بیماری در هر قسمت از استان با یکدیگر متفاوت است به طوری که در جنوب و شرق استان اکنون در حال افزایش تعداد بیماران کووید 19 است.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به اقلیم های متفاوت استان کرمان اوج بیماری در هر قسمت از استان با یکدیگر متفاوت است به طوری که در جنوب و شرق استان اکنون در حال افزایش تعداد بیماران کووید 19 است.

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد عصر امروز 11 آذرماه در آیین رونمایی از طرح شهید سلیمانی (در پیشگیری از کووید – 19) گفت: استان کرمان یک استان های پهناور کشور است و این پهناوری هم تفاوت اقلیمی و هم تفاوت فرهنگی دارد و اگر تلاش و هماهنگی لازم نباشد نمی توانیم مشکلات استان را جمع کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اقلیم های متفاوت استان کرمان اوج بیماری در هر قسمت از استان با یکدیگر متفاوت است به طوری که در جنوب و شرق استان اکنون در حال افزایش تعداد بیماران کووید 19 است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان زمان ماندن در قله پیک بیماری در استان کرمان را طولانی تر از سایر استان های کشور دانست و بیان کرد: همکاری بین بخشی، بسیج کلی و مشارکت مردم موثرترین راهکارهای لازم برای مقابله با این ویروس منحوس است لذا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی موارد مبتلا به کووید 19 در جنوب و شرق استان کرمان

روند افزایشی موارد مبتلا به کووید 19 در جنوب و شرق استان کرمان