مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-01اجتماعي

روزهای پربارشی پیشِ روی کشور است /شنبه 15 آذر آغاز بارش ها


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا سامانه بارشی فعال در کشور در غرب و جنوب غرب تقویت می شود و شمال شرق را هم در بر می گیرد، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در 24 ساعت آینده با ورود سامانه بارشی در استان های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، همچنین شمال و غرب فارس، شمال بوشهر و غرب خلیج فارس بارش باران، مه غلیظ، گاهی رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات خواهیم داشت.

  مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا 12 آذر سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت می شود و مرکز و بخش هایی از شمال شرق کشور را نیز دربرخواهد گرفت.

  وی گفت: روز چهارشنبه علاوه بر استان هایی که ذکر شد، در استان های لرستان، همدان، ایلام، اصفهان، قم و مرکزی همچنین برخی نقاط کرمانشاه بارش باران خواهیم داشت و در برخی نقاط از استان های سمنان، خراسان رضوی و دامنه جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

  ضیاییان اضافه کرد: شدت بارش ها روز چهارشنبه در استان لرستان، شمال و شرق خوزستان و شمال چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: از بعدازظهر سه شنبه 1399/09/11 تا اواخر وقت شنبه 1399/09/15 در استان هایی که ذکر شد لغزندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پربارشی پیشِ روی کشور است /شنبه 15 آذر آغاز بارش ها

روزهای پربارشی پیشِ روی کشور است /شنبه 15 آذر آغاز بارش ها