مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-01سياسي

تأکید نخست وزیران کشورهای عضو شانگهای بر همکاری و توسعه روابط در دوران کرونا


نوزدهمین جلسه نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نوزدهمین نشست نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به صورت آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این نشست در مورد پیشگیری از شیوع و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا تبادل نظر و بر ضرورت فعالیت مشترک و تبادل تجربه در این دوره تاکید شد.

طی این نشست همچنین وضعیت همکاری در زمینه های حمل و نقل، جاده و ارتباطات، انرژی، بهداشت، آموزش و پرورش و امنیت مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

قاهر رسول زاده نخست وزیر تاجیکستان طی سخنانی در این نشست تاکید کرد: این کشور علاقه مند به ارتقاء همکاری با کشورهای عضو و ناظر شانگهای در سطح جدید کیفی بوده و در این زمینه همیشه اقدامات مشخصی را انجام می دهد.

عبدالله عارف اف نخست وزیر ازبکستان خواستار از سر گیری مرحله به مرحله ارتباطات بین کشورهای سازمان همکاری شانگهای برای تشدید تبادلات بازرگانی، فرهنگی و گردشگری با رعایت تمام مقررات بهداشتی در شرایط پاندمی کرونا شد.

نخست وزیر ازبکستان همچنین پیشنهاد داد: هر سال یکی از شهرهای کشوری که ریاست سازمان همکاری شانگهای را در آن سال بر عهده دارد، به عنوان پایتخت گردشگری و فرهنگی سازمان انتخاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نخست وزیران کشورهای عضو شانگهای بر همکاری و توسعه روابط در دوران کرونا

تأکید نخست وزیران کشورهای عضو شانگهای بر همکاری و توسعه روابط در دوران کرونا