مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-01حوادث

رفع تصرف 35 هکتار از اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود در آستانه اشرفیه


35 هکتار از اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود در شهرستان آستانه اشرفیه رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز با حکم قضایی و حضور دادستان، فرمانده انتظامی و نمایندگان آب منطقه ای در آستانه اشرفیه 35 هکتار از اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود در این شهرستان رفع تصرف شد.

لازم به ذکر است؛ 15 هکتار از این اراضی تصرف شده در روستای کین چاه و 20 هکتار دیگر نیز در روستای کیسم بالا چارده این شهر آستانه اشرفیه قرار داشت که توسط دو نفر تصرف و اقدام به فروش مال غیر کرده بودند.

دادستان شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فردی 15 هکتار از اراضی 25 ساله بستر رودخانه سپیدرود در روستای کین چاه را بدون هیچ گونه مجوز قانونی و مدارک مالکیتی محصور و اقدام به فروش کرده است.

مجید تاج الدینی با بیان اینکه در راستای اجرای تبصره 4 ماده 2 قانون نحوه توزیع عادلانه اموال دولتی با هرگونه قانون شکنی برخورد قاطعانه می شود، اظهار کرد: با همکاری مراجع ذیربط زمین دولتی در بستر رودخانه سپید رفع تصرف و در اختیار اداره امور آب آستانه اشرفیه قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه حفظ اموال و ثروت های عمومی در اولویت اصلی قرار دارد، تصریح کرد؛ مسئولین در حوزه اختیارات و عملکرد خود به نحوی مدیریت کنند که شاهد تصرف اموال دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 35 هکتار از اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود در آستانه اشرفیه

رفع تصرف 35 هکتار از اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود در آستانه اشرفیه