مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-01اجتماعي

سنجش دانش آموزان متناسب با زیست بوم جدید


وارد زیست بوم جدید شدیم و در حال نزدیک شدن به امتحانات باید در سنجش، کاری محکم و با کیفیت متناسب با شرایط زیست بوم جدید انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست با رییس، معاونان و کارکنان مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی که در محل سالن جلسات آن مرکز برگزار شد، اظهار کرد: تحقق یک پنجم اهداف آموزش و پرورش در این مرکز صورت می گیرد و این مرکز در چهارپنجم دیگر اهداف نیز به طور غیرمستقیم مؤثر است.

وی با اشاره به اهمیت این مرکز در نقش آفرینی تصمیم های نظام تعلیم و تربیت ادامه داد: اگر عمیقاً بنگریم، بیش از نیمی از اهداف آموزش و پرورش از طریق این مرکز محقق می شود پس تحقق اهداف آموزش و پرورش به تلاش و دقت در مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وابسته است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از چالش ها در همه دستگاه ها، غفلت از اهداف و گرفتار شدن آنها در پیچ وخم های فرایند اداری است، تصریح کرد: 95درصد فعالیت این مرکز سیاست گذاری است و 5 درصد کار اجرایی است؛ بنابراین باید نگرش راهبردی در مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی داشته باشید.

در نام این مرکز سه کلمه سنجش، پایش و کیفیت را داریم، بنابراین باید دید چه چیزی را و چگونه می خواهیم سنجش کنیم و همچنین باید به پایش و کیفیت توجه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش دانش آموزان متناسب با زیست بوم جدید

سنجش دانش آموزان متناسب با زیست بوم جدید