مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-01اجتماعي

بیشترین دلایل توقیف موتورسیکلت ها در خراسان جنوبی چیست؟


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تخلفات مربوط به کلاه ایمنی، مدارک و دستور قضایی بیشترین دلایل توقیف موتورسیکلت در استان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تخلفات مربوط به کلاه ایمنی، مدارک و دستور قضایی بیشترین دلایل توقیف موتورسیکلت در استان است.

سردار ناصر فرشید، امروز سه شنبه 11 آذر در حاشیه بازدید از پارکینگ خودرو و موتورسیکلت راهنمایی و رانندگی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 2800 موتورسیکلت در پارکینگ های استان توقیف هستند که بخش قابل توجهی می توانند از طرح ترخیص استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم و برابر تدبیر فرمانده نیروی انتظامی طرح ترخیص موتورسیکلت اعلام شد و موتورهایی که تا پایان 98 به دلیلی تخلفات توقیف شدند با شرایط خاص و تسهیلات ویژه ترخیص می شوند.

فرشید ادامه داد: این طرح از ماه گذشته آغاز و 2 ماه مردم می توانند از این طرح بهره مند شوند و تا 17 دی ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته تا امروز 200 دستگاه ترخیص و تحویل مالکین شده و تعداد زیادی هست که با اطلاع رسانی صورت گرفته ترخیص ها افزایش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین دلایل توقیف موتورسیکلت ها در خراسان جنوبی چیست؟

بیشترین دلایل توقیف موتورسیکلت ها در خراسان جنوبی چیست؟