مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-01ورزشي

رقابت فرنگی کاران بسیج قم در نیم فصل دوم لیگ برتر کشتی


فرنگی کاران تیم کشتی شهدای مقاومت بسیج قم در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور برابر حریفان خود به میدان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات دور برگشت از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه دوم مقدماتی از روز چهارشنبه دوازدهم آذر ماه آغاز می شود و فدراسیون به همین دلیل اسامی ناظران و داوران مسابقات را اعلام کرد.

این رقابت ها با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی برگزار می شود که تیم شهدای مقاومت بسیج قم با هدایت یکی از بهترین مربیان سال های اخیر کشتی فرنگی ایران یعنی روح الله میکاییلی برابر رقبا صف آرایی می کند، تیمی که متشکل از نخبه های کشتی قم است.

این مرحله از رقابت ها به مدت دو روز تا سیزدهم آذر در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود، در حالی که سرپرست مسابقات نقی کلانتری، سرپرست فنی نیما صادقی از مازندران و جدول نویسان این مرحله لیگ برتر علیرضا وحیدیان پور و مهدی عباسیان از تهران هستند.

برای قضاوت رقابت های این مرحله نیز از چند داور درجه یک بین المللی نظر سیدمحمد افتخاریان از البرز، ابراهیم کریمی از آذربایجان غربی، بابک امجدی از تهران، بهروز رضاپور از هرمزگان و حسام امامی از خراسان رضوی دعوت شده، ضمن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت فرنگی کاران بسیج قم در نیم فصل دوم لیگ برتر کشتی

رقابت فرنگی کاران بسیج قم در نیم فصل دوم لیگ برتر کشتی