مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-01اجتماعي

اهم برنامه ها، اقدامات و دستاوردهای مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی


رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش گفت: در امتحانات نهایی ارسال سؤالات از ستاد به حوزه ها و تصحیح پاسخ برگ ها به صورت الکترونیکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموفق به تحلیل شاخص های کمی و کیفی منتخب، سنجش ملی شایستگی های دانش آموزان و تهیه و تدوین گزارش جامع پایش و ارزشیابی ملی نظام آموزشی با رویکرد تضمین کیفیت شدیم.

ساکی با اشاره به طرح جامع برگزاری الکترونیکی امتحانات افزود: در این طرح ارسال سؤالات و تصحیح پاسخ برگ ها به صورت الکترونیکی بوده و پس ازآن نتایج امتحانات نهایی مورد تحلیل قرار می گیرد.

سپس بازخورد نتایج و تحلیل ها، جهت تشکیل کمیته بهبود کیفیت برای اصلاح برنامه ها و فرایندهابه سیاست گذاران، برنامه ریزان و مدیران آموزش وپرورش ارائه می شود.

همچنین سؤالات امتحانات نهایی به منظور بهره برداری در طراحی سؤالات استاندارد و اصلاح محتوای آموزشی و روش های تدریس تحلیل می شود.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی ضمن بیان اقدامات انجام شده در خصوص طرح جامع نظارت بر فعالیت های حوزه سنجش و ارزشیابی سراسر کشور گفت: این مرکز موفق شده است با همکاری دانشگاه شهید رجایی، رابطه عوامل مؤثر بر کیفیت بخشی آموزش علوم پایه (ریاضی، شیمی، فیزیک و زیست شناسی) را با نتایج امتحانات نهایی بررسی کند و بر اساس نتایج آن، دستورالعمل های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهم برنامه ها، اقدامات و دستاوردهای مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی

اهم برنامه ها، اقدامات و دستاوردهای مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی