مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-01اقتصادي

عدم خرید کالا تاوان همکاری با کادر درمان/ کاهش کارگران از 50 نفر به 2 نفر


مدیر عامل مؤسسه ندای آسمانی زنجان شهبازی با بیان اینکه ما در اوج کرونا در کنار کادر درمان ایستادیم و نیازهای آنها را تامین کردیم، گفت: موسسات ما به مدت پنج سال تأمین کننده لباس تترون بیمارستان های زنجان بوده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، وقتی رسما اعلام شد که کرونا وارد کشور شده است، مردم برای محافظت از خود ناچار به تهیه اقلام و مواد بهداشتی برای محافظت از خود در مقابل این ویروس شدند.

ماسک، مواد ضد عفونی، مواد شوینده، الکل ضد عفونی و .

از جمله موادی بود که به یکباره درخواست برای آنها در کنار لباس ها و تجهیزات بیمارستانی بالا رفت و همین امر باعث کمبود این موارد در بازار و افزایش قیمت آن در سطح جامعه شد.

افزایش قیمت مواد بهداشتی و کمبود آن در جامعه به چالشی برای مسؤولان تبدیل شد به نحوی که در برخی موارد مردم مجبور شدند خودشان اقدام به تولید ماسک و برخی مایحتاج مورد نیاز کنند.

اما در زمانی که در کشور به شدت با کمبود مواجه بودیم بودند کسانی که با تلاش های شبانه روزی پای کار آمدند و دست کادر درمان و مسؤولان را گرفتند تا خدای ناکرده در این زمینه دچار مشکل نشویم.

مؤسسه ندای آسمانی زنجان و اشراق دو مجموعه در زنجان بودند که با کار شبانه روزی و حتی کار در روزهای تعطیل شب عید در کنار کادر درمان و مسؤولان ایستادند و بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم خرید کالا تاوان همکاری با کادر درمان/ کاهش کارگران از 50 نفر به 2 نفر

عدم خرید کالا تاوان همکاری با کادر درمان/ کاهش کارگران از 50 نفر به 2 نفر