مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-01اجتماعي

هوای اصفهان ناسالم است/احمدآباد قرمز شد


مدیرامور آزمایشگاه های محیط زیست اصفهان گفت: هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی 114 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

- بابک صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اظهار داشت: میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان تا 24 ساعت منتهی به ساعت 12 امروز بر روی عدد 114 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد 75 در وضعیت سالم گزارش شده است.

مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست اصفهان درباره وضعیت کیفی در ایستگاه های سنجش آلاینده های جوی در اصفهان ابراز داشت: کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با قرار گرفتن بر روی عدد 154 در وضعیت ناسالم برای عموم قرار گرفته است.

وی افزود: کیفیت هوا در ایستگاه پروین، رودکی و سگزی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی 94، 89 و 68 در وضعیت سالم ثبت شده و این در حالی است که وضعیت کیفی هوا در ایستگاه های استانداری و خرازی با قرار گرفتن بر روی اعداد 144 و 107 در وضعیت ناسالم ثبت شده است.

صادقیان در خصوص وضعیت کیفی هوا در دیگر شهرستان های استان اصفهان نیز ابراز داشت: کیفیت هوا در شاهین شهر با قرار گرفتن بر روی عدد 72 در وضعیت سالم و در نجف آباد با قرار گرفتن بر روی عدد 50 در وضعیت سالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان ناسالم است/احمدآباد قرمز شد

هوای اصفهان ناسالم است/احمدآباد قرمز شد