مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-01بين الملل

آمار جنایات متحدان ابوظبی و ریاض در جنوب یمن طی دو ماه اخیر


در حالی که ائتلاف سعودی با مانور بر روی توافق ریاض در تلاش است بر روی هرج و مرج و ناامنی ایجاد شده در استانهای اشغالی جنوب یمن، سرپوش بگذارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بیش از دو سال است که شبه نظامیان یمنی مورد حمایت امارات، استان های جنوبی این کشور مانند عدن، ابین و شبوه و جزیره سقطری را به اشغال خود درآورده و آن را از کنترل متحدان عربستان (دولت هادی) خارج کرده اند.

عربستان در سال 2019، برای ایجاد توازن قوا در جنوب یمن میان دولت منصور هادی (دولت مستعفی و فراری به ریاض) و متحدان امارات (شورای انتقالی جنوب) توافق ریاض را مطرح کرد تا به درگیری های خونین بین این گروه و دولت مستعفی یمن پایان دهد؛ اما نه تنها اختلافات کاهش نیافته بلکه هر روز بیشتر و درگیری ها خونین تر می شود.

به نظر می رسد که این جنگ قدرت نیابتی در جنوب یمن میان متحدان عربستان سعودی و امارات قصد پایان یافتن ندارد.

المرکز الإعلامی للمحافظات الجنوبیه (مرکز رسانه ای استان های جنوبی) با ارائه یک گزارش آماری از تشدید ناامنی در استانهای اشغالی جنوب یمن از اکتبر تا نوامبر سال جاری میلادی (2020) خبر داد.

پایگاه خبری یمنی 26 سپتامبر با انتشار این گزارش نوشت: نتایج رصد اولیه جنایات مشخص شده برای افکار عمومی طی دو ماه گذشته، بیانگر آن است که بیش از 212 جرم از جمله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جنایات متحدان ابوظبی و ریاض در جنوب یمن طی دو ماه اخیر

آمار جنایات متحدان ابوظبی و ریاض در جنوب یمن طی دو ماه اخیر