مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-01بين الملل

پادشاه مراکش خواهان مذاکرات مستقیم میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شد


پادشاه مراکش ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، خواهان پایان دودستگی و آشتی میان گروه های فلسطینی و آغاز مذاکرات مستقیم میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شد.

- پادشاه مراکش ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، خواهان پایان دودستگی و آشتی میان گروه های فلسطینی و آغاز مذاکرات مستقیم میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، محمد ششم، پادشاه مراکش در نامه ای برای رییس کمیته بین المللی حامی حقوق مردم فلسطین به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین بر همبستگی و حمایت رباط از مردم فلسطین و حقوق مشروع آن ها برای تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.

پادشاه مراکش بر لزوم ازسرگیری روند مسالمت آمیز و افزایش تلاش های بین المللی برای ازسرگیری مذاکرات مستقیم میان طرف فلسطینی و اسراییلی برای حل اختلافات تأکید کرد.

وی گفت: اقدامات یکجانبه در اراضی فلسطین از جمله قدس شرقی نقض قطعنامه های مشروع بین المللی است.

باید از اتخاذ هرگونه اقدامی که می تواند وضعیت قانونی اراضی فلسطین را تغییر دهد، خودداری و شرایط مناسب را برای ازسرگیری مذاکرات جدی و مسئولانه فراهم کرد.

پادشاه مراکش گفت: شهر قدس یکی از موضوعات اصلی در هرگونه حل و فصلی میان فلسطین و اسراییل است و باید در چارچوب مذاکرات مستقیم راهکاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه مراکش خواهان مذاکرات مستقیم میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شد

پادشاه مراکش خواهان مذاکرات مستقیم میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شد