مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-01سياسي

هدف دشمن بر هم زدن وحدت و انسجام داخلی است


یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری مسئولان امنیتی و اطلاعاتی در این شرایط بسیار مهم است چرا که دشمن برنامه ریزی جدی برای از بین بردن وحدت در داخل کشور کرده است و باید وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان اجرایی به شدت حفظ شود.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری مسئولان امنیتی و اطلاعاتی در این شرایط بسیار مهم است چرا که دشمن برنامه ریزی جدی برای از بین بردن وحدت در داخل کشور کرده است و باید وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان اجرایی به شدت حفظ شود.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا در خصوص ترور شهید فخری زاده، اظهار کرد: استکبار جهانی و صهیونیست ها با ترور این شخصیت علمی قصد دارند دانش هسته ای کشور را مختل کنند، در حالی که این یک فکر اشتباه است.

وی افزود: هوشیاری مسئولان امنیتی و اطلاعاتی در این شرایط بسیار مهم است، چرا که دشمن برنامه ریزی جدی برای از بین بردن وحدت در داخل کشور کرده است و باید وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان اجرایی به شدت حفظ شود.

سفر پمپئو به عربستان و نشست سه جانبه میان اسراییل، عربستان و رژیمِ ترامپ به منظور فشار و توطئه علیه ایران و طراحی نقشه های شوم است.

این نماینده سابق مجلس گفت: هم اکنون بحث انتقال قدرت در آمریکا مطرح است و در این مدت کمتر از دو ماه، دولت مستقر در آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن بر هم زدن وحدت و انسجام داخلی است

هدف دشمن بر هم زدن وحدت و انسجام داخلی است