مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-01سياسي

پلیس مانع تجمع «پایان مذاکره» در قم شد


پلیس بدلیل برگزاری هر گونه اجتماع در قم بدلیل شرایط قرمز کرونایی، مانع انجام این مراسم با عنوان «پایان مذاکره» شد و به همین منظور مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) که قرار بود این حرکت در آن انجام شود را مسدود کرد.

- پلیس بدلیل برگزاری هر گونه اجتماع در قم بدلیل شرایط قرمز کرونایی، مانع انجام این مراسم با عنوان پایان مذاکره شد و به همین منظور مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) که قرار بود این حرکت در آن انجام شود را مسدود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: یک حرکت خوردویی در قم که در فراخوان های اصلی با عنوان بزرگداشت شهید محسن فخری زاده و در برخی دیگر نیز با عنوان سیاسی "پایان مذاکره" اعلام شده بود، بدلیل شرایط قرمز کرونایی و ممنوعیت هر گونه تجمع در قم، با ممانعت نیروی انتظامی روبرو شد و به انجام نرسید.

پیگیری ها نشان می دهد عصر دوشنبه جنبش خودرویی مردم قم که قرار بود در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری زاده برگزار شود، بدلیل شرایط کرونایی با ممانعت پلیس مواجه شد.

گفته شده که پلیس بدلیل برگزاری هر گونه اجتماع در قم بدلیل شرایط قرمز کرونایی، مانع انجام این مراسم شد و به همین منظور مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) که قرار بود این حرکت در آن انجام شود را مسدود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مانع تجمع «پایان مذاکره» در قم شد

پلیس مانع تجمع «پایان مذاکره» در قم شد