مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-01سياسي

واکنش وزارت خارجه به ادعای حمله به یک سردار سپاه در سوریه


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به ادعای مطرح شده مبنی بر حمله پهپادی به یکی از سرداران سپاه پاسداران در سوریه عنوان کرد: گزارشی از این موضوع نشنیدیم و بیشتر خبرسازی به نظر می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ادعای مطرح شده مبنی بر حمله پهپادی به یکی از سرداران سپاه پاسداران در سوریه عنوان کرد: گزارشی از این موضوع نشنیدیم و بیشتر خبرسازی به نظر می آید.

سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی، به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

وی در ابتدای این نشست ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور که در خیل قله های سرافراز این کشور نامش برای همیشه جاودان خواهد ماند و اسوه و نشانه و چراغ راهنمایی برای فرزندان امروز و فردای ایرانی اسلامی، گفت: خون شهید حفاظت کننده و روشنی بخش است و این مکتب ماست که خون بر شمشیر پیروز است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس، برای نمایندگان در مجلس آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

این دیپلمات ارشد ایرانی به سفر دو سه روزه اش به کابل برای گفت وگو در حوزه های فرهنگی، مردمی و رسانه ای اشاره کرد و گفت: در حوزه همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه به ادعای حمله به یک سردار سپاه در سوریه

واکنش وزارت خارجه به ادعای حمله به یک سردار سپاه در سوریه