مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-01سياسي

منتظر تغییر در رویکرد اجرایی شهرداری بوشهر هستیم


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با حضور شهردار بوشهر و اراده ای که وجود دارد منتظر تغییر رویکرد اجرایی در این شهرداری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهرداد ستوده در جلسه شورای ترافیک استان بوشهر با قدردانی از تسریع روند اجرای پروژه های عمران شهری جم، توفیق شهرداری جم را ناشی از تجربه و اراده مجموعه شهرداری و شورای جم دانست و اظهار داشت: با توجه به جهش محسوس اعتبارات شهرداری جم در این دولت، وقتی به احداث هتل، مجتمع فرهنگی، استخر، خیابان کشی و پروژه های عمران شهری نگاه می کنیم به راحتی می توان به حرکت برنامه محور و هدفمند شهرداری جم پی برد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت شهردار جدید بوشهر افزود: با حضور شهردار جدید بوشهر و اراده ای که در وی می بینم منتظر تغییر رویکرد اجرایی در این شهرداری هستم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: با اعتباراتی که در این چند سال به شهرداری بوشهر پرداخت شد انتظار اجرا و انجام پروژه های بیشتر و کاربردی تری بودیم به نحوی که امروز شاهد رضایت مندی بیشتری در مردم باشیم و در این زمینه تیم جدید شورای شهر و شهردار بوشهر باید با عملکرد خود اعتماد مردم به این مجموعه برگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تغییر در رویکرد اجرایی شهرداری بوشهر هستیم

منتظر تغییر در رویکرد اجرایی شهرداری بوشهر هستیم