مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-01سياسي

قدردانی از حضور ایثارگرانه طلاب در تغسیل اموات کرونایی


جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس با حضور در دارالرحمه شیراز، ضمن سرکشی از فعالیت طلاب جهادی در تغسیل اموات کرونایی از آنان قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدعلی جاویدی در این دیدار که با حضور جانشین و کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس صورت گرفت ضمن عرض خدا قوت به طلاب جهادی عرصه تغسیل که تاکنون بیش از 900 نفر از اموات مقام معظم رهبری ایستاده اند.

وی افزود: طلاب و روحانیون بسیجی سراسر استان از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا  در صحنه های مختلف از جمله ضدعفونی اماکن و معابر کارگاه های تولیدماسک، برپایی ایستگاه های امر به معروف و توزیع ماسک و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان در خصوص کمک های مومنانه، خدمت در بیمارستان ها و همکاری با کادر درمان و همچنین در زمینه تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی حضور ایثارگرانه و فعالانه داشته اند و این روند تا کنترل و نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

  جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس آمادگی همکاری با تمامی ارگان ها و نهادها را جهت مهار این ویروس را دارد.

وی بر لزوم امتداد این خدمات خداپسندانه و جهادی تا شکست و نابودی این بیماری منحوس تأکید کرد و افزود: با توجه به قرمز بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از حضور ایثارگرانه طلاب در تغسیل اموات کرونایی

قدردانی از حضور ایثارگرانه طلاب در تغسیل اموات کرونایی