مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-01اقتصادي

تحقق 95 درصدی طرح منع ترددهای شبانه در راور


منع ترددهای شبانه در راور 95 درصد محقق شده، مگر مورد اورژانسی باشد و از همراهی و همکاری مردم و اصناف تشکر می کنم و امیدوارم با همکاری هم بتوانیم کرونا را ریشه کن کنیم.

- ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: منع ترددهای شبانه در راور 95 درصد محقق شده، مگر مورد اورژانسی باشد و از همراهی و همکاری مردم و اصناف تشکر می کنم و امیدوارم با همکاری هم بتوانیم کرونا را ریشه کن کنیم.

مالک اژدری در گفت و گو با ایسنا درباره اجرای محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان راور اظهار کرد: خوشبختانه در شهر راور در مقایسه با نقاط دیگر مردم همکاری بیشتری در رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها دارند.

وی افزود: اصناف راور در محدودیت های کنونی بیشترین همکاری را با ما داشتند و علی رغم مشکلات کاری و اقتصادی که دارند می توان گفت همکاری اصناف بیش از 95 درصد بوده است.

اژدری تصریح کرد: همچنین ترددهای شبانه و بین شهری نیز کاهش داشته و شاهد همکاری مردم بودیم و نتیجه این طرح تا چند روز آینده مشخص می شود و مطمئن هستم با این اعمال محدودیت ها و رعایت مردم شهرستان راور، شاهد کاهش بیماری در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار راور گفت: منع ترددهای شبانه در راور 95 درصد محقق شده، مگر مورد اورژانسی باشد و از همراهی و همکاری مردم و اصناف تشکر می کنم و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 95 درصدی طرح منع ترددهای شبانه در راور

تحقق 95 درصدی طرح منع ترددهای شبانه در راور