مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-01سياسي

از تربیت حافظان قرآن و نهج البلاغه تا تغسیل اموات کرونایی


به اذن رهبرش 1500 مربی قرآنی و حافظ نهج البلاغه و 150 حافظ قرآن تربیت می کند و در کرونا هم به میدان می زند و از تغسیل اموات کرونایی گرفته تا ضدعفونی معابر و نگهداری بیماران کرونایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، بسیج یکی از بزرگ ترین تشکل های مردمی است بسیجی روحیه ای بی نهایت انقلابی دارد به نحوی که به درجه ای از ایمان و باور رسیده که دیگر به خود فکر نمی کند و همیشه هدف های خودش را برای هر چه بهتر کردن رفتارش با مردم و فعالیت های خودش انجام می دهد و تمام وقت فکر و ذهنش برای مردم کشورش است، یک بسیجی باید الگویی برای مسئولان کشور باشد.

بسیجی انقلابی کسی است که با ایمان و باور خود در راه نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، قدم برمی دارد؛ حجت الاسلام مجتبی حسن زاده 17 سال به عنوان بسیجی در میدان جهاد فرهنگی مشغول به فعالیت است تا بتواند الگوهای انقلابی را تربیت کند تا از میراث امام راحلمان حمایت کنند.

این بسیجی توانسته 1500 مربی و مدیر بسیجی قرآنی و 1500 حافظ نهج البلاغه بسیجی و 150 حافظ کل قران کریم، 15 نفر حافظ صحیفه سجادیه را تربیت کند.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: امیر مؤمنان بزرگ ترین بسیجی رسول الله بوده و حضرت علی تربیت یافته دامن رسول خداست، می تواند بهترین الگو برای بسیجیان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تربیت حافظان قرآن و نهج البلاغه تا تغسیل اموات کرونایی

از تربیت حافظان قرآن و نهج البلاغه تا تغسیل اموات کرونایی