مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-01سياسي

زندانیان دارای بدهی یا ردمال کمتر از 20میلیون، انگشت شمار هستند


قائم مقام رییس کل دادگستری تهران گفت: در حال حاضر تعداد زندانیانی که در تهران به پرداخت بدهی، ردمال یا جریمه کمتر از بیست میلیون تومان محکوم شده اند، - انگشت شمار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود ستایشی، قائم مقام رییس کل دادگستری تهران گفت: با راه اندازی دادسراهای الکترونیک و عدم اعزام زندانی به مراجع قضایی، در مرحله اول پرونده ها سریع تر بررسی شده و در مرحله بعد امنیت زندان ها، ارتقاء پیدا کرده و در نهایت از صرف هزینه و زمان جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: برنامه جامع فرآیند هوشمند اجرای احکام تدوین شده و به صورت پایلوت در تهران برای اجرای دستور ریاست قوه قضاییه و بهبود شرایط رسیدگی به پرونده ها و پایش زندانیان اجرا می شود.

ستایشی تصریح کرد: بر اساس گزارش های مستند، موضوع عفو و رسیدگی به درخواست مرخصی زندانیان به روز شده که این امر حاکی از زحمات شبانه روزی قضات و نیز همکاری مدیرکل زندان های استان تهران، کارکنان قضایی و مددکاری مجموعه دارد و فضا و ساختمان های مجهز در بازداشتگاه اوین، ندامتگاه های تهران بزرگ و زنان جهت شوراهای حل اختلاف، دفاتر قضایی و دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب احداث شده است.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده، در حال حاضر تعداد زندانیانی که در تهران به پرداخت بدهی، ردمال یا جریمه کمتر از بیست می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان دارای بدهی یا ردمال کمتر از 20میلیون، انگشت شمار هستند

زندانیان دارای بدهی یا ردمال کمتر از 20میلیون، انگشت شمار هستند