مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-01سياسي

شهرداری به مصوبات شورای شهر در حوزه نظارت مالی توجه نمی کند


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نسبت به بی توجهی به حق نظارت مالی شورا و عدم اجرا تکالیف قانونی توسط شهرداری تذکر می دهم و خواستار پایان دادن به روند بی توجهی هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فراهانی در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر به شهردار تهران گفت: ارتقا سطح سلامت و انضباط مالی و مقابله با تخلفات مالی و محاسباتی یکی از انتظارات به حق شهروندان از شورای شهر است، انتظاری که متاسفانه در طی ادوار شورا تاکنون به آن پاسخ مناسب و در خور شانی داده نشده و زمینه ساز بی اعتمادی شهروندان نسبت به سلامت مالی اداره شهر شده است.

وی افزود: علی رغم تصریح قانونگذار در تبصره ذیل بند 30 ماده 80 قانون شوراها و به رسمیت شناختن حق نظارت مالی شورا در حین خرج با تایید ذی حساب و قائم مقامان ذی حساب و تاکیدات مکرر شورا در مصوبات تعیین و انتخاب قائم مقامان ذی حساب متاسفانه شاهد بی توجهی های مکرر شهرداری هستیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخی موارد اظهار کرد: جابجایی قائم مقامان ذی حساب منتخب شورا، بدون اخذ مصوبه از واحد مورد تأیید شورا و بکارگیری این افراد در سایر واحدها، که این امر مغایر مصوبه شورا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری به مصوبات شورای شهر در حوزه نظارت مالی توجه نمی کند

شهرداری به مصوبات شورای شهر در حوزه نظارت مالی توجه نمی کند