مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-01سياسي

بیانیه 19 کشور عضو سازمان ملل در وین در محکومیت تحریم های یکجانبه


19 کشور عضو سازمان ملل از جمله ایران در بیانیه ای در وین ضمن محکوم کردن تحریم های یکجانبه که بر روند مبارزه با ویروس کرونا تاثیر منفی گذاشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین، در مصاحبه ای اعلام کرد: سمینار دیپلماتیک اقدامات زورمدارانه یکجانبه در چارچوب کرونا ، از سوی ایران، کوبا و ونزوئلا و با شرکت بیش از 38 کشور به طور مجازی برگزار شد.

در این سمینار، سفرا و نمایندگان دائم 16 کشور و همچنین گزارشگر ویژه اقدامات زورمدارانه یکجانبه و تأثیر آنها بر بهره مندی از حقوق بشر و رییس مرکز همکاری های جنوب، به ایراد سخنرانی پرداختند.

غریب آبادی اظهار داشت: سخنرانان، تحریم های یکجانبه و اقدامات غیرقانونی آمریکا را در این راستا محکوم کرده و خواستار لغو آنها، به ویژه در شرایط کنونی ناشی از بیماری کرونا شدند.

نماینده دائم کشورمان همچنین گفت: در پایان این سمینار، بیانیه مشترکی از سوی 19 کشور صادر شد.

متن این بیانیه 12 بندی و فهرست حامیان آن به شرح زیر است: بیانیه مشترک اقدامات زورمدارانه یکجانبه و پیامدهای آن در چارچوب همه گیری کرونا (وین، 30 نوامبر 2020) جمهوری اسلامی ایران، روسیه، چین، آفریقای جنوبی، پاکستان، نیکاراگوئه، کوبا، ونزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 19 کشور عضو سازمان ملل در وین در محکومیت تحریم های یکجانبه

بیانیه 19 کشور عضو سازمان ملل در وین در محکومیت تحریم های یکجانبه