مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-01اقتصادي

ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی/زنجیره تولید و مصرف


اقدامات انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی باعث می شود ارزآوری بخش کشاورزی بیشتر و در نتیجه موئلفه های اقتصادی، - تقویت و جذابیت سرمایه گذاری بیشتری ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شاهرخ شجری در آیین تودیع محمد مهدی قاسمی و معارفه حسین پژمان رؤسای سابق و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: وقتی زنجیره ها شکل بگیرند تقاضای مصرف کننده خارجی نظام مند به تولید کننده منتقل می شود و او می داند چه محصولی و با چه کیفیتی برای صادرات تولید کند از این رو مصرف کننده خارجی تمایل دارد که قیمت بالاتری برای این محصول پرداخت کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: اقدامات صورت گرفته در سازمان جهاد کشاورزی باعث می شود ارزآوری بخش کشاورزی بیشتر و در نتیجه موئلفه های اقتصادی در این این بخش تقویت شوند و جذابیت سرمایه گذاری برای صاحبان سرمایه افزایش یابد که این می تواند تحول اساسی برای کشاورزی ایجاد کند.

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در این مراسم بیان کرد: ارتقای رضایت ذی نفعان بخش کشاورزی به منظور افزایش امنیت غذایی و اقتدار ملی به عنوان هدف اصلی در دستور کار است.

حسین پژمان با بیان اینکه در حوزه تخصصی چهار مأموریت در مجموعه جهاد کشاورزی وجود دارد، افزود: مأموریت اول تأمین امنیت غذایی است که بتوانیم غذای کافی، ارزان و قابل دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی/زنجیره تولید و مصرف

ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی/زنجیره تولید و مصرف