مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-01سياسي

مدیر آژانس اتمی: توقف بازرسی ها در ایران برای هیچ کس سودی ندارد


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه آژانس درخواستی مبنی بر تغییر در روند بازرسی از فعالیت های هسته ای ایران دریافت نکرده عنوان کرد: - ما از طرف خودمان به کارها ادامه می دهیم و امیدواریم در مورد آن ها هم همینطور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اخراج بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران در پاسخ به ترور شهید فخری زاده تصریح کرد که هیچ کس از کاهش، محدودیت و یا اخلال در همکاری های آژانس و ایران سودی نمی برد.

رافائل گروسی این مطلب را در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه مطرح کرد و افزود: این همکاری ها برای اینکه آنها به دنیا اطمینان خاطر دهند انحرافی در برنامه هسته ای شان به سمت ابعاد نظامی وجود ندارد، ضروری هستند.

وی با بیان اینکه آژانس درخواستی مبنی بر تغییر در روند بازرسی از فعالیت های هسته ای ایران دریافت نکرده عنوان کرد: ما از طرف خودمان به کارها ادامه می دهیم و امیدواریم در مورد آن ها هم همینطور باشد.

این در حالیست که یک عضو هیأت رییسه مجلس از طرح نمایندگان برای لغو اجرای پروتکل الحاقی در رابطه با بازرسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته ای کشورمان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آژانس اتمی: توقف بازرسی ها در ایران برای هیچ کس سودی ندارد

مدیر آژانس اتمی: توقف بازرسی ها در ایران برای هیچ کس سودی ندارد