مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-01سياسي

محکومیت اعمال تحریم ها در سمینار اقدامات زورمدارانه یک جانبه در چارچوب کرونا


سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که سمینار دیپلماتیک اقدامات زورمدارانه یکجانبه در چارچوب کرونا ، - محکومیت اعمال تحریم ها در سمینار "اقدامات زورمدارانه یک جانبه در چارچوب کرونا" سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که سمینار دیپلماتیک "اقدامات زورمدارانه یکجانبه در چارچوب کرونا"، از سوی ایران، کوبا و ونزوئلا و با شرکت بیش از 38 کشور به طور مجازی برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی ادامه داد: در این سمینار، سفرا و نمایندگان دائم 16 کشور و همچنین گزارشگر ویژه اقدامات زورمدارانه یکجانبه و تأثیر آن ها بر بهره مندی از حقوق بشر و رییس مرکز همکاری های جنوب، به ایراد سخنرانی پرداختند.

غریب آبادی اظهار کرد: سخنرانان، تحریم های یکجانبه و اقدامات غیرقانونی آمریکا را در این راستا محکوم کردند و خواستار لغو آن ها، به ویژه در شرایط کنونی ناشی از بیماری کرونا شدند.

نماینده دائم کشورمان همچنین گفت: در پایان این سمینار، بیانیه مشترکی از سوی 19 کشور صادر شد.

متن این بیانیه و فهرست حامیان آن به شرح زیر می باشد: اقدامات زورمدارانه یکجانبه و پیامدهای آن در چارچوب همه گیری کرونا (وین، 30 نوامبر 2020) جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اعمال تحریم ها در سمینار اقدامات زورمدارانه یک جانبه در چارچوب کرونا

محکومیت اعمال تحریم ها در سمینار اقدامات زورمدارانه یک جانبه در چارچوب کرونا