مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-01سياسي

در ماه های آینده شاهد رفتارهای «زیگزاگی» در روابط ایران و آمریکا خواهیم بود


یکی از مهم ترین اقدامات بایدن بازگشت به برجام خواهد بود چرا که این مساله هم برای دولت امریکا وجود دارد که دیگر میانه روها در ایران رای نیاورند.

- در ماه های آینده شاهد رفتارهای زیگزاگی در روابط ایران و آمریکا خواهیم بود ایسنا/خراسان رضوی یک استاد دانشگاه گفت: یکی از مهم ترین اقدامات بایدن بازگشت به برجام خواهد بود چرا که این مساله هم برای دولت امریکا وجود دارد که دیگر میانه روها در ایران رای نیاورند.

در سه، چهار ماه آینده شاهد رفتار زیگزاگی می شویم که همان نه جنگ و نه صلح خواهد بود.

دکتر مهدی نجف زاده درگفت وگو با ایسنا در خصوص تصویب طرح اقدام راهبردی مجلس برای خروج از برجام اظهار کرد: اقدامات راهبردی در سیاست خارجی ایران توسط مجلس تعیین نمی شود و باید این را بیشتر یک اقدام هشدارآمیز تلقی کنیم نه یک تصمیم راهبردی.

این اقدام شاید پیامی برای امریکایی ها و اروپایی ها باشد که کاسه صبر ایران لبریز می شود و ممکن است از NPT و برجام خارج شود.

وی با اشاره به اینکه بنابراین باید این اقدام را بیشتر باید یک پالس هشدارآمیز تلقی کرد، افزود: اقدامی که مجلس به آن مبادرت کرده مقداری شتاب زده است.

این اقدام در راستای پاسخ به چه کسی یا کدام نهاد است؟ اگر در پاسخ به اسراییل است که اسراییلی ها مدت هاست که منتظر هستند ایران از NPTخارج شود تا بتوانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ماه های آینده شاهد رفتارهای «زیگزاگی» در روابط ایران و آمریکا خواهیم بود

در ماه های آینده شاهد رفتارهای «زیگزاگی» در روابط ایران و آمریکا خواهیم بود