مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-01اجتماعي

استقرار شتاب دهنده ها در مرکز شهید رهبری کرج


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: مرکز تخصصی کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در مرکز شهید رهبری ایجاد شده و شتاب دهنده ها در این مرکز مستقر شدند.

- تقی غیاثی تبار در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری وبینار آموزشی سامانه اشتغال مهارت محور، با اشاره به پروژه اشتغال مهارت محور و نحوه مشارکت آموزشگاه های فنی و حرفه ای البرز، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، یکی از رسالت ها و وظایف اصلیش ایجاد زمینه و بستر لازم برای اشتغال مهارت آموختگان است.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم سازمان فنی و حرفه ای به جایگاه اصلی برسد و همه مسئولین کشور، جامعه و بخصوص کارآفرین احساس کنند این سازمان می تواند در اشتغال اثرگذار باشد، ناگزیریم آموزش های مهارتی را به سمت اشتغال مهارت محور اجرا کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، بیان کرد: تا وقتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان یک سازمان صرفاً آموزشی باشد، شاید بسیاری از برنامه ها صرفاً برای افراد جنبه اوقات فراغت را داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر آموزش ها به نحوی اجرا شود که زمینه اشتغال مهارت آموختگان را در بخش های مختلف فراهم کند و مسئولین به عینه حس کنند که سازمان آموزش فنی و حرفه ای، نیروی کار تربیت می کند که می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شتاب دهنده ها در مرکز شهید رهبری کرج

استقرار شتاب دهنده ها در مرکز شهید رهبری کرج