مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-01سياسي

همکاری برای برگزاری نمایشگاه مجازی هنر قرآنی در خارج از کشور


سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در زمینه برگزاری نمایشگاه مجازی هنر قرآنی در خارج از کشور، همکاری های مشترکی را شروع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با همکاری اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبیناری با موضوع برگزاری نمایشگاه مجازی هنر قرآنی در خارج از کشور با حضور محمدعلی کیانی، مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور، محمدتقی امینی، رایزن فرهنگی کشورمان در ایتالیا و حسنی، رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور جهاد دانشگاهی و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا در بستر فضای مجازی برگزار شد.

کیانی در راستای توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی در سطح بین الملل به ویژه منطقه جهان اسلام با تشریح ظرفیت های کلی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تعاملات فرهنگی بین المللی، شاخص های نمایندگی های فرهنگی کشورمان را عنوان و بر لزوم بیش از پیش توجه به فعالیت های فرهنگی در بخش قرآنی تأکید کرد.

مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور گفت: تعامل و هم افزایی دستگاه های فرهنگی به ویژه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا نقش بسزایی در این حوزه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری برای برگزاری نمایشگاه مجازی هنر قرآنی در خارج از کشور

همکاری برای برگزاری نمایشگاه مجازی هنر قرآنی در خارج از کشور