مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-01سياسي

افزایش تعداد نمایندگان کمیسیون اصل 90 در هیات نظارت بر نمایندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: - سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه گفت: با مصوبه امروز نماینده کمیسیون اصل 90 از این پس به جای یک نماینده، دو نماینده در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز ماده یک طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، نمایندگان در طول دوران نمایندگی در داخل و خارج مجلس و در مقام ایفای وظایف نمایندگی موضوع اصول (58)، (76)، (84)، (87)، (88)، (89) قانون اساسی و مواد (73)، (76)، (110)، (206) و (207) و (216) قانون آیین نامه داخلی مجلس، ملزم به رعایت شئون نمایندگی هستند.

شأنیت نمایندگی بدین معناست که افعال، گفتار و نوشتار در داخل مجلس و در مجامع عمومی اعم از حضوری و مجازی مغایر با اخلاق حسنه، موازین شرع و انقلاب اسلامی و اقتضاء جایگاه نمایندگی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد نمایندگان کمیسیون اصل 90 در هیات نظارت بر نمایندگان

افزایش تعداد نمایندگان کمیسیون اصل 90 در هیات نظارت بر نمایندگان