مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-01بين الملل

هشدار مرکل درباره وقوع موج سوم کرونا در زمستان


صدر اعظم آلمان درباره وقوع موج سوم کرونا در کشورش در صورت عدم رعایت احتیاط و محدودیت های ضد کرونایی از طرف شهروندان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از روزنامه هندلزبلات آلمان، آنگلا مرکل ، صدر اعظم آلمان به شهروندان درباره وقوع موج سوم کرونا در صورت عدم پایبندی به محدودیت ها هشدار داد.

وی در گفتگویی شهروندی با نیرو های پلیس تاکید کرد: ما در زمستان باید همچنان بسیار بسیار محتاط باشیم.

مرکل همچنین اظهار داشت که در کنار پرسنل پزشکی و گروه های خطر همچنین پلیس هم از جمله گروه هایی هستند که باید در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

اولاف شولتز ، وزیر دارایی و معاون مرکل هم از طرح بستن همه پیست های اسکی اروپا برای مهار کرونا حمایت کرده و مناطق و تفریحگاه های مربوط به اسکی را یکی از نقاط شیوع کرونا و گسترش این ویروس در زمستان گذشته عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در تقریبا همه کشور های اروپایی بعد از یک روند خوب مهار بحران کرونا در تابستان حالا شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم گفت: باید با اقدامات سختگیرانه به این شرایط واکنش نشان داده شود.

مسئله بستن پیست های اسکی در اروپا برای مهار کرونا مسئله ای بسیار بحث برانگیز در این اتحادیه است و کشور های سوییس و اتریش به شدت با آن مخالفند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مرکل درباره وقوع موج سوم کرونا در زمستان

هشدار مرکل درباره وقوع موج سوم کرونا در زمستان