مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-01سياسي

تلاش برای تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی خَفر


با حضور رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی فارس در خصوص ایجاد و راه اندازی صنعتی خفر تصمیم گیری شد.

- ایسنا/فارس با حضور رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی فارس در خصوص ایجاد و راه اندازی صنعتی خفر تصمیم گیری شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در بازدید از این ناحیه صنعتی با اشاره به پیگیری های یک سال اخیر در زمینه ایجاد ناحیه صنعتی خفر، بر ضرورت راه اندازی این ناحیه صنعتی با هدف بستر سازی بمنظور جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، احد فتوحی گفت: تاکنون اکثر استعلام های دستگاه های اجرایی اخذ و در صورت اخذ استعلام دو دستگاه دیگر، مراحل تصویب این ناحیه صنعتی در کمسیون های تخصصی استانداری انجام خواهد شد.

او افزود: پس از اخذ استعلام ها و انجام مراحل تملک، مراحل اجرای آماده سازی ناحیه صنعتی در فاز عملیاتی به مساحت 50هکتا انجام خواهد شد.

در این بازدید محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رییس کمسیون عمران مجلس نیز با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در شهرستان خفر و اعلام آمادگی سرمایه گذاران، برتسریع در راه اندازی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی خَفر

تلاش برای تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی خَفر