مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 23:252020-11-30دانش

چالش ها و دغدغه های این روزهای جشنواره های دانشجویی چیست؟


بی تردید فعالیت های دانشجویی به ویژه جشنواره های هنری در دانشگاه هنر از جمله مهم ترین اموری است که فضای نشاط و سرزندگی را در این دانشگاه ایجاد می کند.

- بی تردید فعالیت های دانشجویی به ویژه جشنواره های هنری در دانشگاه هنر از جمله مهم ترین اموری است که فضای نشاط و سرزندگی را در این دانشگاه ایجاد می کند.

این جشنواره ها مهمترین پایگاه های فعالیت دانشجویی در سطح دانشگاه های کشور به خصوص دانشگاه هنر هستند که به عنوان مکمل آموزشی دانشجویان رشته های هنری که بعضا با شرح درس های به روز نشده مواجه هستند، عمل کرده و به عنوان محلی برای بروز و شکوفایی استعدادهای دانشجویان عرصه هنر شناخته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با ایجاد شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا در 10 ماه گذشته، روند اجرای این جشنواره ها هم مانند بسیاری از فعالیت های دیگر در سطح کشور یا متوقف شده و یا هریک به نوعی با چالش ها و مشکلات اساسی در فرآیند برگزاری مواجه هستند.

به همین بهانه، پای سخنان و دغدغه های سه تن از دبیران جشنواره های دانشجویی مهم دانشگاه هنر نشستیم و میزگردی با حضور محمدحسین پورابولی دبیر یازدهمین دوره جشنواره تئاتر دانشجویی مونولوگ ، زهره عرب دبیر پنجمین دوره جشنواره دانشجویی نقاشی ژکال و عماد حسینی دبیر هفدهمین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها و دغدغه های این روزهای جشنواره های دانشجویی چیست؟

چالش ها و دغدغه های این روزهای جشنواره های دانشجویی چیست؟