مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-30اقتصادي

هنرمندانی که دست فروشی می کنند!


یک هنرمند باسابقه در عرصه صنایع دستی با اشاره به وضعیت هنرمندان صنایع دستی در روزگار کرونا، اظهار کرد که متاسفانه به دلیل شرایط سخت فروش محصولات صنایع دستی در ایران و با در نظر گرفتن این نکته که فروش این محصولات تنها راه درآمد برخی از فعالان این حوزه است، - عده ای از هنرمندان هم اکنون در خیابان ها و مترو دست فروشی می کنند.

سمیرا پورشریفیان، هنرمند صنایع دستی که نزدیک به 20 سال است در رشته گلیم و گبه فعالیت دارد، در گفت وگویی با ایسنا درباره وضعیت این روزهای هنرمندان صنایع دستی، اظهار کرد: به طور کلی صنایع دستی حتی پیش از شیوع ویروس کرونا نیز مشکلات خاص خودش را دست داشت، اما در ایام کرونا وضعیت هنرمندان و صنعتگران سخت تر هم شده است.

او یکی از اصلی ترین مشکلات هنرمندان صنایع دستی را در روزگار کرونا، فروش محصولات عنوان و خاطرنشان کرد: بسیاری از هنرمندان به ویژه آنهایی که در شهرستان ها و روستاها کار می کنند، امکان عرضه و فروش محصولاتشان را ندارند.

پیشتر به واسطه نمایشگاه های صنایع دستی که برگزار می شد می توانستند محصولاتش را به فروش برسانند، اما در شرایط کنونی چنین فرصت هایی را از دست داده اند.

البته الان با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور به طور کلی اولویت ها تغییر کرده است و حتی اگر زمینه فروش محصولات صنایع دستی فراهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندانی که دست فروشی می کنند!

هنرمندانی که دست فروشی می کنند!