مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:202020-11-30حوادث

عوامل نزاع دسته جمعی بر سر قاچاق سوخت دستگیر شدند


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: عوامل نزاع و درگیری بر سر قاچاق سوخت توسط مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد دستگیر شدند.

- بنا بر گزارش فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار کرد: هفته گذشته طی یک درگیری و نزاع دسته جمعی که بین دو گروه از اراذل و اوباش شهرستان تایباد در یکی از مناطق اقتصادی گمرک دوغارون رخ داد، بلافاصله مرزبانان هنگ تایباد به محل اعزام و تعدادی از مخلان نظم و امنیت این شهرستان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این درگیری 6 نفر از عاملان نزاع که با استفاده از سلاح سرد شامل چاقو، قمه و شمشیر مصدوم شده بودند با حضور به موقع مرزبانان گروهان مرزی 17 شهریور در محل درگیری و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهر تایباد منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

شجاع بیان کرد: متهمان پس از طی کردن مراحل درمانی برای بررسی بیشتر جزییات پرونده به مقام قضایی سپرده خواهند شد.

وی در ادامه توضیح داد: عوامل نزاع پس از دستگیری در محل، تحویل فرماندهی انتظامی شهرستان شدند تا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شوند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به این که اجازه هیچ گونه نا امنی به اراذل و اوباش در مناطق حساس مرزی داده نخواهد شد، تاکید کرد: برخی تغییرات در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل نزاع دسته جمعی بر سر قاچاق سوخت دستگیر شدند

عوامل نزاع دسته جمعی بر سر قاچاق سوخت دستگیر شدند