مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-30ورزشي

نفت مسجد سلیمان براساس آنالیز خاص هر تیم بازی می کند


مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت که تیم نفت برای هر بازی و براساس آنالیزی که انجام می دهد، با تصمیم سرمربی ترکیب تیم را انتخاب وبازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید محافظت کار شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش نفت مسجدسلیمان برابر نساجی مازندران در قائمشهر افزود: بازی فردا دوتیم نساجی ونفت مسجد سلیمان، بازی دو تیم با ریشه و اصالت در فوتبال شمال و جنوب ایران به شمار می روند و امیدوارم که بازیکنان بازی دو تیم بازی خوب و قابل قبولی ارائه کنند.

وی ادامه داد: شرایط تیم نفت مسجدسلیمان خوب هست وبا ترکیب تیم جوان وباانگیزه ای که داریم، سعی خواهیم کرد تا خواسته های سرمربی را دربازی به درستی پیاده کنند.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی فردا تیمش برابر نساجی نیز گفت، برای این بازی هم همانند بازی های قبلی، کادر فنی عملکرد بازی های گذشته و بازیکنان تیم نساجی را به دقیق بررسی و آنالیز کرده و با شناخت کامل از این تیم وارد بازی خواهد شد.

محافظت کار افزود: بازیکنان خوب وبا کیفیتی داریم که همه آنها روزبه روز به پیشرفت فوتبالی شأن فکر می کنند و از همین رو برای بازی فردا هم این وضعیت برای آنها وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد، برای بازی فردا بازیکن محروم نداریم، اما سیروان قربانی تنها مصدوم تیم نفت در بازی فردا خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت مسجد سلیمان براساس آنالیز خاص هر تیم بازی می کند

نفت مسجد سلیمان براساس آنالیز خاص هر تیم بازی می کند