مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-30سياسي

4500 نفر در آستارا غربال گری کرونا شدند


فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به طرح غربال گری کرونا گفت: چهار و 500 نفر در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به لحاظ علائم بیماری کرونا موردپایش بهداشتی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، عباس صابر عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: طرح غربال گری شهید حاج موردپایش بهداشتی قرار گرفته اند، افزود: بیماریابی، قرنطینگی خانگی و پشتیبانی از افراد مبتلا به ویروس کووید 19 ازجمله مزایای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه شروع فصل سرما، نامساعد بودن شرایط جوی و کوهستانی بودن برخی مناطق  ممکن است در امر پایش خلل ایجاد کند، گفت: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف در ارتفاعات قرار است از بسیجیان پایگاه های محلات استفاده شود.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: آموزش های لازم به اعضای تیم ها در رابطه با تب سنجی خانواده ها در دو روز گذشته ارائه شده و در صورت عدم حضور آن ها در منزل، تیم های غربال گری مجدد به منازل مراجعه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری فرمانداری، سپاه ناحیه، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان از روز شنبه هشت آذر با هدف شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 نفر در آستارا غربال گری کرونا شدند

4500 نفر در آستارا غربال گری کرونا شدند