مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-30اقتصادي

جابه جایی بیش از 21 میلیون و 573 تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل فارس


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از جابه جایی بیش از 21 میلیون و 573 هزار تن کالا در هشت ماهه نخست سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا سیاهپور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان حمل کالا طی یک میلیون و 574 هزار سفر تحت صحابت بارنامه توسط ناوگان فعال کالای حمل و نقل جاده ای فارس به مقاصد مختلف درون و برون استانی جابه جا شده است.

وی با اشاره به اهمیت، قابلیت و  توانمندی های بخش حمل ونقل جاده ای کالای فارس با استفاده از امکانات موجود به ویژه آمادگی موثر ناوگان تحت پوشش شرکت های حمل ونقل کالای استان و افزایش قابل توجه صدور بارنامه ها  علی رغم محدودیت های اقتصادی ناشی از فشار تحریم های استکبار جهانی و همچنین تبعات ناشی از گسترش بیماری کووید 19 (کرونا) تأکید کرد: فارس با بیش از 36 هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین باری و حمل فرآوردهای نفتی فعال (6/10درصد) رتبه نخست کشور  را در این زمینه داراست، ضمن آنکه از حیث فعالیت مستقیم بیش از 55 هزار راننده حرفه ای حمل و نقل جاده ای کالا (دارای کارت هوشمند) نیز در جایگاه اول کشور قرار دارد.

سیاهپور عنوان کرد: عمده کالاهای حمل شده استان فارس در هشت ماهه گذشته به مقاصد مختلف برون استانی به ترتیب به مقصد  استان های هرمزگان، یزد، تهران، اصفهان و بوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 21 میلیون و 573 تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل فارس

جابه جایی بیش از 21 میلیون و 573 تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل فارس