مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-30ورزشي

احیای تیم فوتبال ذوب آهن اردبیل؛ شعار یا واقعیت


مدیر مسؤول پایگاه خبری تحلیلی ناظر ورزش اردبیل در جدیدترین یادداشت خود به احیای تیم ذوب آهن اردبیل پرداخته است.

- خبرگزاری فارس - اردبیل دیگر رسانه ها: نادر پرستار، ورزشی نویس و پیشکسوت رسانه استان اردبیل در جدیدترین یادداشت خود به احیای تیم ذوب آهن اردبیل پرداخته است.

 این روزها صحبت از احیای تیم ذوب آهن اردبیل است، گویا کمر همت بسته اند تا تیم های قدیمی را حیاتی دوباره ببخشند، اگر این حرف ها شعار نباشد و این وعده ها جامه تحقق بپوشند و به مانند وعده های چند سال اخیرِ فوتبالی سرِکاری نباشند باید به فال نیک گرفته شود.

ذوب آهن یکی از تیم های قَدَر در دو دهه اخیر بوده است که در مقطعی امتیازش به شهرداری واگذار گردید؛ زمانی که ذوب آهن در فوتبال استان یکه تازی می کرد دارای تشکیلاتی مناسب و مدیریتی علاقه مند بود و نداشتن مشکل مالی از مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شد.

بارها گفته شده که اگر در کارها صداقت نباشد و اکثر اقدام ها بر مبنای راضی نگاه داشتن این و آن و به تعبیری مانور دادن و خود را حفظ کردن باشد نتیجه ای به دست نخواهد آمد و در کم ترین زمان ممکن به همان نقطه ای که بوده ایم برگشت خواهیم خورد.

مرحله اول لیگ سه که در مقایسه با رقابت های دیگر مقاطع سنی، مسابقات مناطق بزرگسالان است پایین ترین سطح رقابت های لیگ در فوتبال کشور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تیم فوتبال ذوب آهن اردبیل؛ شعار یا واقعیت

احیای تیم فوتبال ذوب آهن اردبیل؛ شعار یا واقعیت