مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-30اقتصادي

بافت فرسوده استان اصفهان با اعطای تسهیلات نوسازی می شود


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تسهیلات بانکی جهت نوسازی بافت های فرسوده در شهرهای استان اصفهان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، امیر زاغیان اظهار کرد: برنامه ریزی برای بهسازی بافت های ناکارآمد شهری از مهمترین طرح های این اداره کل در حوزه بازآفرینی شهری تعریف شده است.

  معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در این راستا تسهیلات بانکی جهت نوسازی بافت فرسوده در شهرهای استان اصفهان  پرداخت می شود.

  وی تاکید کرد: تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری بصورت ترکیبی با سه نرخ 9، 16 و 18 درصد پرداخت می شود که در این رابطه ماهیت متقاضی، نوع ساخت وساز و شهر محل اجرای پروژه قابل توجه است.

  زاغیان مزایای این طرح را، عدم نیاز به سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات و امکان دریافت آن با ارائه سند تک برگ عنوان کرد و گفت: در این طرح علاوه بر تسهیلات بانکی، از سوی شهرداری ها نیز امکان تخفیف حداقل 50 درصد عوارض ساخت، تراکم ساخت و تقسیط مابقی آن وجود دارد.

  معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: قابلیت تبدیل تسهیلات به فروش اقساطی و تقسیط آن به مدت حداکثر 120 ماه از دیگر مزایای تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت فرسوده استان اصفهان با اعطای تسهیلات نوسازی می شود

بافت فرسوده استان اصفهان با اعطای تسهیلات نوسازی می شود