مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-30بين الملل

گلایه شهروندان بندرامام و شهرچمران از روند کند تخلیه آبگرفتگی معابر


شهروندان بندرامام و شهر چمران با وجود تلاش نیروهای امدادی و جهادی از روند کند تخلیه آبگرفتگی معابر و منازل ابراز نگرانی کردند و خواستار تسریع در امدادرسانی شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرماهشهر، بعد از گذشت سه روز از بارندگی های اخیر در شهرستان بندرماهشهر، با وجود تلاش نیروهای امدادی شهرداری، آبفا، بسیج و هلال احمر همچنان در شهر چمران و بندرامام خمینی(ره) شاهد آبرفتگی معابر شهری و منازل شهروندان هستیم و شهروندان در این دو شهر در شرایط دشواری به سر می برند.

میزان آبگرفتگی به قدری بود که آب به منازل مردم راه پیدا کرده و آنان را متحمل خسارات مالی زیادی کرده است، شدت آبگرفتگی معابر شهری نیز منجربه تعطیلی دو روزه تمامی ادارات دولتی شهرستان و واحدهای ستادی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی کرد.

خوشبختانه به دنبال اجرای طرح فاضلاب زیرزمینی و کانال کشی در سنوات اخیر وضعیت آبگرفتگی ماهشهر و شهرک طالقانی رضایت بخش است و تقریبا بعد از یک روز وقفه در بارندگی، آبگرفتگی معابر شهری به طور کامل رفع شده است، گزارش ها از آبگرفتگی منازل در این دو نقطه از شهرستان نیز بسیار اندک بوده است.

نگران بروز تلفات جانی هستیم علی موسوی از شهروندان بندرامامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر اظهار کرد: این میزان از بی تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان بندرامام و شهرچمران از روند کند تخلیه آبگرفتگی معابر

گلایه شهروندان بندرامام و شهرچمران از روند کند تخلیه آبگرفتگی معابر