مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-30فرهنگي

حمایت فارابی از 2 فیلمنامه اعضای انجمن فیلمنامه نویسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در طرح حمایت بنیاد سینمایی فارابی از اعضای انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینمای ایران، - سیروس حسن پور و فریدون فرهودی فیلمنامه 2 فیلم بلند سینمایی خیابان یک طرفه و روز حضور را با حمایت بنیاد سینمایی فارابی می نویسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در طرح حمایت بنیاد سینمایی فارابی از اعضای انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینمای ایران، از 41 طرح بررسی شده اعضای این انجمن توسط معاونت فرهنگ و پژوهشی بنیاد سینمایی فارابی، 2 طرح خیابان یک طرفه و روز حضور به مرحله عقد نگارش فیلمنامه رسیده است.

همچنین در این طرح حمایتی، هفت طرح فیلمنامه دیگر به صورت مشروط پذیرفته شده اند که عقد قرارداد با نویسندگان فیلمنامه این طرح ها منوط به اعمال تغییرات مشخص شده خواهد بود.

سیروس حسن پور کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران این روز ها مشغول نگارش فیلمنامه فیلم بلند سینمایی خیابان یک طرفه است که به گفته او مضمون اجتماعی دارد و به آسیب های اجتماعی می پردازد.

وی عنوان کرد: نگارش این فیلمنامه تا اواسط دی به تمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فارابی از 2 فیلمنامه اعضای انجمن فیلمنامه نویسان

حمایت فارابی از 2 فیلمنامه اعضای انجمن فیلمنامه نویسان